object(WP_Post)#10716 (24) { ["ID"]=> int(2489) ["post_author"]=> string(1) "1" ["post_date"]=> string(19) "2021-10-11 14:25:40" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-10-11 14:25:40" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(16) "ServiceDesk Plus" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(16) "servicedesk-plus" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2022-11-04 13:07:52" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2022-11-04 13:07:52" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://tobeit.es/?page_id=2489" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "page" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw"}
Panel Cookies

ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus, l'eina de Help Desk per potenciar l'assistència tècnica i la gestió d'actius de la teva empresa.

Com t'ajudem?

Vector Herramientas Help Desk
  • Workflow basat en millors pràctiques ITSM
  • Automatització intel·ligent
  • Integracions potents amb apps per a administració IT
  • Personalitzacions sense codi
  • Capacitat per generar informes i reports.

A ToBeIT, com a especialistes en eines Help Desk, ajudem a implementar ServiceDesk Plus a les empreses per facilitar les tasques de suport i oferir una millor assistència als clients durant la resolució d’incidències.

Contactar
Vector Herramientas Help Desk

Com a experts en eines de Help Desk…

A ToBeIT, experts en oferir solucions tecnològiques a les empreses, t’ajudem a entendre què són les eines de Help Desk de ServiceDesk Plus i quins beneficis ofereix a les empreses.

Quines característiques ofereix ServiceDesk Plus?

ServiceDesk Plus de ManageEngine és una de les eines de Help Desk més emprades per les empreses gràcies a les seves múltiples funcionalitats i la seva interfície senzilla. Es basa en les millors pràctiques d'ITIL i és una eina de Help Desk modular i escalable que permet processos de suport integrat amb inventari automàtic i gestió d'actius.

Algunes de les principals característiques que ofereix l'eina de Help Desk de ServiceDesk Plus són:

  • Gestió dincidències. Permet categoritzar, diagnosticar i prioritzar les incidències per garantir el desenvolupament correcte del servei, generant el mínim impacte en l’activitat.
  • Gestió de problemes. Analitza els problemes des de l’arrel i disminueix la repetició d’incidències per augmentar la productivitat de les eines de Help Desk.
  • Gestió de canvis. Mitjançant el mòdul de canvis de ServiceDesk Plus, se simplifica la implementació de fluxos de treball automatitzats.
  • Catàleg de serveis. A més de presentar els serveis als usuaris, permet definir processos dautomatització personalitzats associats a cada servei.
  • Gestió de projectes. Ajuda a organitzar els projectes permetent gestionar els recursos i fer un seguiment dels progressos.
  • Gestió dactius. Permet centralitzar en un sol lloc lús dels actius de programari, maquinari, actius no informàtics i actius virtuals, evitant vulnerabilitats.
  • Xat en viu. Facilita la comunicació entre els usuaris i els tècnics mitjançant un xat a temps real.
  • Integració. Permet integracions natives per treure el màxim profit a l’eina de Help Desk.
  • Informes i dashboards. Els mòduls de creació d’informes i dashboards ofereixen un control més gran de les mètriques.

Què són les eines de Help Desk com a ServiceDesk Plus?

Les eines de Help Desk són programaris emprats als departaments de suport tècnic per resoldre les incidències dels usuaris. Conegudes també com a centre d’ajuda o centre de servei, aquestes eines permeten centralitzar totes les sol·licituds dels clients per aconseguir la seva resolució en una única plataforma, podent categoritzar i prioritzar segons la importància de les incidències.

A través del registre de tiquets o tiquets es recull tota la informació de les incidències esmentades, permetent que l’equip de suport pugui obtenir totes les dades i consultar l’estat de les sol·licituds, aconseguint gestionar-lo de forma conjunta i unificada.

D’aquesta manera, les eines de Help Desk permeten optimitzar els recursos i el funcionament intern, a més de millorar la qualitat de l’atenció al client.

Quins beneficis ofereixen les eines de Help Desk de ServiceDesk Plus?

La implementació d’eines de Help Desk com a ServiceDesk Plus ofereixen múltiples beneficis als departaments d’assistència d’usuaris a les empreses:

  • Ofereix gran visibilitat i control
  • Procés d’incidència – resposta – solució més eficaç
  • Permet fer un seguiment i anàlisi dels casos
  • Estalvi de costos
  • Millora de la satisfacció dels usuaris
  • Permet automatitzar tasques del flux de treball
  • Disminueix els errors i les incidències

A ToBeIT, com a experts en eines de Help Desk, ajudem a implementar ServiceDesk Plus de ManageEngine per optimitzar el centre d’assistència tècnica de la vostra empresa i oferir una millor atenció als usuaris.

Contacte

Contacta amb els nostres especialistes per valorar el teu projecte.
Demana informació o, si ho prefereixes, truca'ns al 937 377 773 / 910 604 006.

Acceptar les condicions de l'avís legal