IT Governance

Projectes i serveis de gestió de processos IT

Com t’ajudarem?

  • Estàs interessat en les eines de ticketing i gestió de Serveis IT?
  • Vols gestionar els teus actius i recursos connectats a la xarxa corporativa?

ToBeIT posa a disposició dels nostres clients la nostra àmplia experiència en proveir solucions i serveis específics pels Departaments d’IT, enfocats a l’optimització dels serveis tecnològics que se subministren al negoci.

Contactar

Eines de Ticketing i Gestió de Serveis IT

ToBeIT ofereix serveis d’assessorament i suport al desplegament d’eines de ticketing i gestió de serveis IT, així com a la implantació de metodologies i bones pràctiques ITIL:

Service Desk Plus

Visibilitat i control central per garantir que el negoci no pateixi moments d'inactivitat.

Jira

Planifica, supervisa i gestiona tots els projectes àgils i de desenvolupament de programari a Jira.

Service Management Automation X (SMAX)

Optimització intuïtiva i fàcil d'ampliar i actualitzar amb una configuració totalment sense codi.

Solucions de descobriment i inventari automatitzat d’Actius IT

Serveis d’implantació i suport de solucions de descobriment i inventari automatitzat d’Actius IT (Asset Explorer de Manage Engine), que permeten gestionar tots els actius i recursos connectats a la xarxa corporativa durant el seu cicle complet de vida.

Addicionalment, és possible gestionar informació relacionada amb cada recurs, com ara els costos, dades de compra, contractes, garanties, manteniments, informació financera, etc.

Contacte

Contacta amb els nostres especialistes per valorar el teu projecte.
Demana informació o, si ho prefereixes, truca'ns al 937 377 773 / 910 604 006.

Acceptar les condicions de l'avís legal