object(WP_Post)#10734 (26) { ["ID"]=> int(2188) ["post_author"]=> string(1) "1" ["post_date"]=> string(19) "2021-05-31 11:47:52" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-05-31 11:47:52" ["post_content"]=> string(0) "" ["post_title"]=> string(40) "Landing SERVICEDESK PLUS - Form template" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(38) "landing-servicedesk-plus-form-template" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2023-02-17 11:08:01" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2023-02-17 11:08:01" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://tobeit.es/?page_id=2188" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "page" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" ["post_title_ml"]=> string(93) "[:es]Landing SERVICEDESK PLUS - Form template[:en]Landing SERVICEDESK PLUS - Form template[:]" ["post_title_langs"]=> array(2) { ["es"]=> bool(true) ["en"]=> bool(true) }}
Panel Cookies

Encara no coneixes ServiceDesk Plus?

Com a experts, us oferim les millors solucions per al vostre help desk.

ServiceDesk Plus és un programari de servei d’assistència tècnica i gestió d’actius que permet facilitar les tasques dels treballadors i oferir una millor assistència als clients.

  • Automatització intel·ligent.
  • Integracions potents amb aplicacions de gestió de TI.
  • Implementació on premises i on cloud.
  • Personalització sense codi.
  • Gran capacitat de creació dinformes.

Demana informació

Acceptar les condicions de l'avís legal

Descobreix els beneficis de ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus és un programari modular i escalable que permet implantar processos de suport tècnic integrat amb inventari automàtic i gestió de recursos.

  • Potencia el teu help desk.
  • Optimitza lús dactius.
  • Disminueix els incidents i errors.
  • Crea projectes i administra els recursos.
  • Automatitza tasques importants del flux de treball.

Eines de Ticketing i Gestió de Serveis IT

Gestió d'incidents

Reduïu les interrupcions, milloreu la productivitat de l'agent, compleixeu amb els SLA i administreu el cicle de vida complet dels vostres tiquets de TI.

Gestió de problemes

Classifiqueu, analitzeu i porteu els problemes al tancament. Analitzeu la causa arrel i reduïu els incidents repetits en la vostra TI.

Gestió de projectes

Creeu projectes, gestioneu recursos i feu un seguiment del progrés. Integreu els projectes de TI amb les sol·licituds i els canvis per ajustar la prestació general de serveis de TI.

Generació d'informes

Utilitzeu informes predeterminats i personalitzats per obtenir la informació correcta. Superviseu l'estat del rendiment del vostre servei d'assistència de TI mitjançant panells de control personalitzables en temps real.

CMDB

Monitoreu i administreu tots els elements de configuració i assigneu les vostres relacions i dependències. Analitzeu visualment l'impacte dels canvis i les interrupcions en la presa de decisions informada.

Gestió d'actius

Descobriu, monitoreu i administreu els vostres actius de maquinari i programari de TI en un sol lloc. Optimitzeu la utilització d'actius, eviteu vulnerabilitats i garantiu el compliment de la llicència.

Han confiat en nosaltres

Contacte

Contacta amb els nostres especialistes per valorar el teu projecte.
Demana informació o, si ho prefereixes, truca'ns al 937 377 773 / 910 604 006.

Acceptar les condicions de l'avís legal